3η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3-11-2017
Συζητήθηκε η έννοια της κατανομής ενός πληθυσμού ως προς ένα χαρακτηριστικό του και η μεγάλη χρηστική αξία στην επιστημονική έρευνα και πρακτική.
Παρουσιάσθηκε το μοντέλο της δυωνυμικής και κανονικής κατανομής, με παράλληλη βιωματική εύρεση και παρουσίαση της κατανομής των υψών όλων των μαθητών του ομίλου.
Παρουσιάσθηκε και συζητήθηκε το "τρίγωνο του Galton" ως διδακτικό μοντέλο εισαγωγής στη διωνυμική και κανονική κατανομή.
Παρατίθεται σχετική παρουσίαση στην οποία αναλύεται σε κάπως υψηλότερο επίπεδο το σκεπτικό της δραστηριότητας : « Η αξιοποίηση του τριγώνου Galton στη διδασκαλία της δυωνυμικής και κανονικής κατανομής». Πρακτικά Μαθηματικής εβδομάδας 2011, παράρτημα μαθηματικής εταιρείας κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ GALTON ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΔΥΩΝΥΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ
Συζητήθηκε η έννοια της κατανομής ενός πληθυσμού ως προς ένα χαρακτηριστικό του και η μεγάλη χρηστική αξία στην επιστημονική έρευνα και πρακτική.
Παρουσιάσθηκε το μοντέλο της δυωνυμικής και κανονικής κατανομής, με παράλληλη βιωματική εύρεση και παρουσίαση της κατανομής των υψών όλων των μαθητών του ομίλου.
Παρουσιάσθηκε και συζητήθηκε το "τρίγωνο του Galton" ως διδακτικό μοντέλο εισαγωγής στη διωνυμική και κανονική κατανομή.
Παρατίθεται σχετική παρουσίαση στην οποία αναλύεται σε κάπως υψηλότερο επίπεδο το σκεπτικό της δραστηριότητας : « Η αξιοποίηση του τριγώνου Galton στη διδασκαλία της δυωνυμικής και κανονικής κατανομής». Πρακτικά Μαθηματικής εβδομάδας 2011, παράρτημα μαθηματικής εταιρείας κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ GALTON ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΔΥΩΝΥΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.